خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

آکورداهنگ فرشته سیاوش قمیشی

 برای دیدن آکوردآهنگهای موردنظربه قسمت صفحات سایت ویااخرین مطالب مراجعه کنید

ریتم ۴/۴ 

 

گام می مینور

D.................................Em


فرشته، اومدی از دور چطوره حال و احوالت

Em............D.......Am.................D
یکم تن خسته ی راهی غباره رو پر و بالت
D.................................Em
فرشته ،اومدی از دور ببین از شوق تابیدم 
Em...............D.......Am...............D
می دونستم میای حالا تو رو من خواب می دیدم
Em ......................D................Em
چه خوبه اومدی پیشم تو هستی این یه تسکینه 
Em ........................ D .................. C
چقدر آرامشت خوبه چقدر حرفات شیرینه 
D................................Em
فرشته ، آسمون انگار خلاصه س تو دو تا بالت
Em................D ............... Am........... D
تو می گی آخرش یک شب میان از ماه دنبالت
D................................ Em
میان می ری نمی مونی تو مال آسمونایی 
Em............D.......Am .................. D
زمین جای قشنگی نیست برای تو که زیبایی 
Em............................. D............. Em
تو می ری آره می دونم نمی گم که بمون پیشم
Em...........................D..................C
ولی تا لحظه رفتن، یه عالم عاشقت میشم

آکوردآهنگ توکه چشمات خیلی قشنگه

سلام اینم اکورداهنگ توکه چشمات خیلی قشنگه امیدوارم بدردتون بخوره 

 

 

 


Cm                                              Gm

تو که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه

Gm                         Eb                     Cm

تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجیبه

 Cm                                               Gm

میدونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید

Gm      F     Eb           Cm         Eb

میدونستی یا نه؟        میدونستی یا نه

 Cm                                               Gm

میدونستی که توی چشمای تو رنگین کمون رو میشه دید

 Gm      F     Eb           Cm         Eb

میدونستی یا نه؟        میدونستی یا نه

 Cm                                             Gm

میدونستی که نموندی دلمو خیلی سوزوندی

Gm                Eb                  Cm

چشاتو ازم گرفتی منو تا گریه رسوندی

Cm                                           Gm

میدونستی که چشامی همه ی آرزو هامی

Gm                   Eb                    Cm

میدونستی که همیشه تو تموم لحظه هامی


  [  Gm {4}  -   Cm [2]   -  F  ]


او او او او او او او ....

  Cm                                              Gm

تو که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه

Gm                         Eb                     Cm

تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرم و نجیبه

 Cm                                               Gm

میدونستی همه ی آرزو هامو واسه ی چشم قشنگ تو پروندم رفتش

 Gm      F     Eb           Cm         Eb

میدونستی یا نه؟        میدونستی یا نه

 Cm                                               Gm

میدونستی که جوونیمو واسه چشم عجیبه تو سوزوندم رفتش

 Gm      F     Eb           Cm         Eb

میدونستی یا نه؟        میدونستی یا نه

دانلودآهنگ حالم عوض میشه شادمهرعقیلی

سلام اینم اهنگ جدیداستادشادمهر خواننده موردعلاقه من  

که فکرنکنم کسی توی جهان هم پای صداشواهنگسازیش وجودداشته باشه 

صداش یه غم عجیبی داره  

 

 

متن اهنگ  

 

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا 

اینکه با من باش 

 کناره من تنها  

 کناره من تنها  

 کناره من تنها 

ازاولین جملت  فهمیده بودم زود 

عشقای قبل ازتوسوء تفاهم بود  

اونقدرمیخوامت  همه باهات بدشن 

باحصرت هرروز ازکناره ما ردشن 

حالم عوض میشه  

حرف توکه باشه 

اسم توبارونه  

عطرتوهمراشه 

اون گوشه ازقلبم که مال  هیچکس نیست 

کی باتوآروم شد؟ 

اصلامشخص نیست 

 

بی اعتمادم کن به همه ی دنیا اینکه با من باش
کنار من تنها، کنار من تنها، کنار من تنها
از اولین جملت، فهمیده بودم زود
عشق های قبل از تو سوء تفاهم بود
اونقدر می خوامت همه باهات بد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن


حالم عوض میشه، حرف تو که باشه
اسم تو بارونه، عطر تو همراشه
اون گوشه از قلبم، که مال هیچکس نیست
کی با تو آروم شد، اصلا مشخص نیست 

  

برای دانلودروی لینک زیرکلیک کنید 

دانلودآهنگ حالم عوض میشه بالینک مستقیم