خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

شک دارم

تو گفتی دستهات از جنس خنجر نیست! شک دارم

وفا داریت هم از سگ که کمتر نیست! شک دارم

همیشه مثل تمساح از دو چشمت اشک می بارید

نگو شیطان شبیه شرم دختر نیست ! شک دارم

صدایی پشت خط آمد: عزیزم دوستت دارم ...

کمی لبخند یا گلبوسه بهتر نیست! شک دارم

به این خطها که می افتند روی هم و می بافند

عروسک زندگی بی تو میسر نیست! شک دارم

بیا و با غرور مرده ام بازی نکن گفتم:

ببینم نازنین گوش شما کر نیست! شک دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
خلوت دل پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://khalvated.blogsky.com

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد