خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

شعرخط خطیهای ناخوانای ذهن

می کشم خطی شروعش از خیال      انتهایــــش نقطـــــــه ای در یک محال

 

از محال آمــــد به خاطـــــــر نام دل      زانکـــــــــه دل را در محالاتــــست بال

 

آتشی بـــــا آه بــــــــر پـــا می کنم      تا بســــوزم سینــــــــه را در اشتـعال

 

چونکه فریاد از دلم برخاست سخت      باز می گویم کمــــــی دیگــــــــر بنال

 

هر بلا بر مـــــــن رسید از دل رسید      جان به لب آمد، زبان در قیـــــل و قال

 

هرچه را من می کشیدم با سفیـــد      پشت سر در دست ِ دل دیـــدم زغال

 

ای رفیقان! بی دلی امــــــری محال      با دلـــم هم روی زردم چــــــــون هـلال

 

پاره خطّ زندگی کِی دسـت ماست؟     کی به دست خود نوشتیم خطّو خال

 

دست ِ ما را دسـت ِ دل دادند دوش      خط کش و پــــرگار ِ ما هیچست حال

 

آنکه ما را بی قلم خــــط داده است        می دهــد مـــــــا  را به میلش انتقال

 

از شــــروع ِ  خــــطّ  ِ  ما تا انتهــا        دل مهندس باشـــــد و مـــــــا اشتغال

 

پس قلم را دست دل بایـــــد سپـرد        بعد از این دل می کشد نقش ِ کمال

 

میکشم خطّی شروعــش نقطه ای       نقطه ی پایـــــــــان بمانــــــد در خیال 

 

 خط خطی های ناخوانا 

آرمان (خط خطیهای من)

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمیک چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://gitare.blogsky.com/

سلام
دوست خوبم منم گیتار کار میکنم
مطالب وبلاگتونو دیدم حالب بود لینکتون کردم
اگر شما هم صلاح دونستین لینکنم کنید و جنتا از مارام تو وبلاگم هست شما لینک دارین از کاراتون بهم بدین خوشحال میشم بشنوم
منتظر جوابتون تو وبلاگم هستم

آرمان چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

دوست من! بنده صاحب نوشته های خودم نیستم

فقط دلم برای نوشتن تنگ میشود و می نویسم

شما مختارید و از همین حالا صاحب انید


درود بر شما

کوثر چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

به مانند باران
پر از طراوت تکرار باش...

آرزو چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://tanhaii22

سلام امیدوارم هر جا هستین موفق باشین به منم سر بزنید خوشحال میشم

maryam یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
به مانند باران زیبا بود
سال خوبی پیش رو داشته باشید
زندگیتان همیشه سبز و گلهای خنده تون همیشه شکفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد