خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

تـــــوبــه مـــن خندیدی ونمیدانستی مـــن به چه دلهره از

   

تـــــوبــه مـــن خندیدی ونمیدانستی

مـــن به چه دلهره از باغـــچه همســـایه

ســــیب رادزدیدم!

باغبــــان ازپی مــــن تنددوید

ســــیب دندان زده را دست تودید

غضب آلــــود به من کردنـــگاه

ســـیب دندان زده ازدســت توافتادبه خــــاک

وتـــورفتــی وهنـــوزسالهــــاست

که درگـــوش من آرام٬آرام

خش خش گام توتکرارکنان میدهدآزارم

ومن اندیشه کــنان

غرق این پنــــدارنم

که چراباغچه کوچک مــاســـیب نداشت.... 

 

 

 

 

 

 

مـــن بــه توخنـــدیدم

چــون کــه میدانســـتم

توبه چه دلهره ایی ازباغچــه همــسایه

ســیب رادزدی

پـــدرم ازپـــی توتنددوید

ونمـــیدانستی باغــبان باغــچه همسایه

پـــدرپـــیرمـــن است.

مـــن به توخنـــدیدم

تاکـــه باخــنده به تــوپـــاسخ عشق تـــوراخالـــصانه بدهم

بـــغض چشـــمان تـــولیـــک

لرزه انداخت به دستان من و

ســــیب دندان زده ازدســت مــــن افتادبــه خـــاک

دل مـــن گفت :بــــرو

چون نمیـــخواست بـــه خاطرسپارد

گریــــه تلخ تـــورا...

ومـــن رفتم وهنوز سالهاست

که درذهـــن من آرام٬آرام

حیرت وبغــــض توتکرارکنان

میــــدهدآزارام

ومــــن اندیشه کنان غرق دراین پندارم

کـــه چه میشد

اگـــرباغچه خانـــه ی ما

ســـــیب نداشـــت!!!!!..... 

 

                                                  

آکورداهنگ الکی ازسیاوش قمیشی

آکورداهنگ الکی ازسیاوش قمیشی

Gm                       Dm

من فقط عاشق اینم  حرف قلبتوبدونم

Dm                Cm           Dm

الکى بگم جدا شیم  تو بگى که نمیتونم

Gm                         Dm

من فقط عاشق اینم  بگى از همه بیزارى

Dm                Cm                   Dm

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالى دارى

Gm                 Dm

من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم

Dm                Cm         Dm

انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم

Gm                       Dm

من فقط عاشق اینم  روزایى که با تو تنهام

Dm                Cm           Dm

کا رو باره زندگیمو  بزارم براى فردا 

Gm                   Dm

من فقط عاشق اینم  وقتى از همه کلافم

Dm                Cm            Dm

بشینم یه گوشه دنج  موهاى تو رو ببافم

Dm             Gm                 Dm

عاشق اون لحظه ام که  پشت پنجره بشینم

Dm                 Gm             Dm

حواست به من نباشه  دزدکى تو رو ببینم

Gm                 Dm

من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم

Dm                Cm          Dm

انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم 

 

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکورداهنگ چوب خط ازسیاوش قمیشی

آکورداهنگ چوب خط ازسیاوش قمیشی

Dm                                       C                       Dm       C            Dm

خط می کشم رو دیوار همیشه روزی یکبار            توهم شبیه من باش حسابتو نگهدار

Dm                              C                                       Dm   C      Dm

ببین که چندتا قرنه تن به اسیری دادی                  دنیات شده شبیه سلول انفرادی

Gm7                  F                       C                    Dm        C       Amaj7#

تا چشم به هم میزاری می بینی عمر تموم شد        بین چهارتا دیوار وجود تو حروم شد

Gm7                F                     C                               Dm      C      Amaj7#

چوب خط این اسیری دیواراتو پوشونده                همین روزا می بینی که فرصتی نمونده

F          Gm7      C           Dm                                  C               Dm F   

بیرون بیا خودت باش تو آدمی نه برده                همیشه باخته هرکس شکایتی نکرده

F      Gm7      C               Dm                               C   Fmaj7     Dm    

عاشق زندگی باش زندگی شغل وپول نیست          تو امتحان بودن برده بودن قبول نیست

Dm                                       C                       Dm       C            Dm

خط می کشم رو دیوار همیشه روزی یکبار            توهم شبیه من باش حسابتو نگهدار

Dm                                                  Amaj7#

                                        خط میکشم رو دیوار

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکورداهنگ جنگل بدون ریشه باریتم 4/4

آکورداهنگ جنگل بدون ریشه باریتم 4/4

) توی خونمون به ما ((Em میگن(D) فراری       (D) توی غربت دم به دم (Em) انگشت(C)نگاری

(C)دیگه حتی صاحب(Em)اون خونه (D) نیستیم       (C) بیرون خونه میگن ما (D) تروریستیم

D))وقتی خونه ((Emشده بود(D)مثل جهنم              (D) ما با ویزای بهشت(Am) بریدیم(C) ازهم

(C)حالا تو برزخ بد ((Emبینی (D)اسیریم              (C)نمیتونیم ریشمونو(D) پس بگیریم )

Em))چاره ای(D) نمونده((Em جز رفتنو(D)رفتن     (D)انگار((Emاینو رو(G)پیشونیمون(D)نوشتن

 (D)که(Em)سفر تقدی(G)ر ماست واسه(D)همیشه      (C)ما همینیم جنگل (D) بدون ریشه

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکورد اهنگ اگه حسودابذارن ازعلی عبدل مالکی

آکورد اهنگ اگه حسودابذارن ازعلی عبدل مالکی

ریتم4/4 رومبا


Bm
اگه حسودا بذارنG می برمت یه جایی.......Emکه ندونن کجایی A آخه تا کی جدایی


#Fm
دوست دارم خدایی


Bm
نمی ذارم یه غریبهG جا مو تو قلبت بگیره.......Emدستای تورو بگیره Aاگه میخواد بگی


#Fm
خدا کنه بمیره


Bm
جونم واست بگه دیگهGطاقت ندارم..........Aجونم واست بگه دیگه#Fmراهی ندارم
دلو بگیرو ببر هر جایی که خواستی.......Gجونم واست بگه توییD تنها ستارم


Bm
دوست دارم بدون تاG وقتی زنده هستم.....Aتا دنیا دنیاست به پای#Fmتو نشستم
: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

بعد یه عمر هم نفسی مثل غریبه ها میری دعام همیشه پشتته ت

آکوردآهنگ شادمهرعقیلی

E                            F#m                        A                              B      E

بعد یه عمر هم نفسی مثل غریبه ها میری          دعام همیشه پشتته تو کنج غربت نمیری

E                           F#m                      A                                     B   E

آبرو دارتم شدم تو این همه حرف وسخن         ببین چقدر دوست دارم گریه داره احوال من

(E-B-C#m)

C#m            G#m               A                             B         G#m         C#m

پشت سرت بد نمی گم  رو به رقیبم نمی دم   هرچی می خوای سیام بکن پر رو تر از تو ندیدم

C#m           G#m             A                             B          G#m          C#m

چقدر بگم درست میشه لجبازی هم حدی داره         آخر کل کلم باشه تو روی تو کم میاره

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکورداهنگ خیال ازشادمهرعقیلی

آکورداهنگ خیال ازشادمهرعقیلی

B    A     B          C#m           B          A      B    C#m

با  خیالت عمری روز و شب درگیرم   توی رویام هر شب دستتو میگیرمC#m      B            A B  A             B         E               A B  A         B
بی تو خیلی تنهام چقدر از من دوری رفتی و با  گریه گفتی که مجبوری
C#m    B                                 C#m       B                C#m
تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی
C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم
 
C#m            B   F#m                     C#m               B  F#m         C#m
اگه عاشق باشی   دوری هم شیرینه لحظه هامون رنگ   شادی و میبینه
C#m F#m          A F#m                C#m          B  F#m           C#m
واسه رویای من    بهترین تعبیری اگه با هم بودیم واسه هم میمیریم
C#m    B                                 C#m       B                C#m
تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی
C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

Downloaded from:http:/ /www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکوردبگوازکجاآوردی ازشادمهر باریتم 8/6شاد

آکوردبگوازکجاآوردی ازشادمهر باریتم 8/6شاد

Em                       Am                        G                 F                    Em

وای که  جای دل تو سینت انگار که سنگو سربه بگو از کجا آوردی اون چشای مثل گربه

F             Em        F           Em

بگو از کجا آوردی...بگو از کجا آوردی

Em                    Am                     G                  F                     Em

توکه دل مارو بردی صدتا عین ما شمردی این همه نازو عشوه بگو از کجا آوردی

F             Em        F           Em

بگو از کجا آوردی...بگو از کجا آوردی

Em                      Am                        G                    F                        Em

توکه دست مارو خوندی مارو سر کار نشوندی دل ماروهم سوزوندی مارو ته خط رسوندی

F             Em        F           Em

بگو از کجا آوردی...بگو از کجا آوردی

Em                   Am                      G                F                    Em

توکه با ما کار نداری کاری جز فرار نداری خاک زیر پاتیم اما سر سازگار نداری

Em                    Am                      G               F                    Em

توکه با ما یار نبودی کشتی مارو با حسودی دلتو به ما ندادی اما دل ما رو بردی

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

آکورداهنگ تقدیرازشادمهرعقیلی

آکورداهنگ تقدیرازشادمهرعقیلی

Gm              A#                          G#          A#           Gm          Cm

باید تو رو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست          تو ساده دل کندی ولی    تقدیر بی تقصیر نیست

Gm           A#                        G#          A#         Gm    Cm

با این که بی تاب منی بازم منو خط می زنی       باید تو رو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

Gm     A#             G#     A#               Gm   Cm             Gm             Cm

کی با یه جمله مثل من می تونه آرومت کنه         اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

Gm                      G#           A#              Gm      Cm             Gm                 Cm

دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور      وقتی به من فکر می کنی حس می کنم از راه دور

Gm      G#              A#                    G#      A#             Gm         Cm

آخر یک شب این گریه ها سوی چشامو می بره    عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی می پره

Gm        G#            A#                  G#      A#         Gm              Cm

باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی                 راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

Gm       G#        Gm      Cm           Gm       G#     Gm                    Cm

پیدات کنم حتی اگه پروازمو  پرپر   کنی              محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی

Gm       G#           Gm               Cm         Gm       G#           Gm                Cm

باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست         تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com