خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

آکورداهنگ خیال ازشادمهرعقیلی

آکورداهنگ خیال ازشادمهرعقیلی

B    A     B          C#m           B          A      B    C#m

با  خیالت عمری روز و شب درگیرم   توی رویام هر شب دستتو میگیرمC#m      B            A B  A             B         E               A B  A         B
بی تو خیلی تنهام چقدر از من دوری رفتی و با  گریه گفتی که مجبوری
C#m    B                                 C#m       B                C#m
تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی
C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم
 
C#m            B   F#m                     C#m               B  F#m         C#m
اگه عاشق باشی   دوری هم شیرینه لحظه هامون رنگ   شادی و میبینه
C#m F#m          A F#m                C#m          B  F#m           C#m
واسه رویای من    بهترین تعبیری اگه با هم بودیم واسه هم میمیریم
C#m    B                                 C#m       B                C#m
تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی
C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

Downloaded from:http:/ /www.mostafamirbashary.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد