خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

آکورداهنگ الکی ازسیاوش قمیشی

آکورداهنگ الکی ازسیاوش قمیشی

Gm                       Dm

من فقط عاشق اینم  حرف قلبتوبدونم

Dm                Cm           Dm

الکى بگم جدا شیم  تو بگى که نمیتونم

Gm                         Dm

من فقط عاشق اینم  بگى از همه بیزارى

Dm                Cm                   Dm

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالى دارى

Gm                 Dm

من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم

Dm                Cm         Dm

انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم

Gm                       Dm

من فقط عاشق اینم  روزایى که با تو تنهام

Dm                Cm           Dm

کا رو باره زندگیمو  بزارم براى فردا 

Gm                   Dm

من فقط عاشق اینم  وقتى از همه کلافم

Dm                Cm            Dm

بشینم یه گوشه دنج  موهاى تو رو ببافم

Dm             Gm                 Dm

عاشق اون لحظه ام که  پشت پنجره بشینم

Dm                 Gm             Dm

حواست به من نباشه  دزدکى تو رو ببینم

Gm                 Dm

من فقط عاشق اینم  عمرى از خدا بگیرم

Dm                Cm          Dm

انقدر زنده بمونم  تا به جاى تو بمیرم 

 

: http://www.mostafamirbashary.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد