خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

آکوردهای آهنگها

 سلام دوستان چندتاآکورگیتاردبودن که براتون درادامه مطلب گذاشتم درضمن من فقط برای اطلاع رسانی وانتشاره تجربیاتم به دیگران این قسمتوطراحی کردم وگرنه هیچ ادعایی درمقابل بزرگان موسیقی وهنرندارم وخودمو کوچکترین عضواین مجموعه میدونم البته اگه ماروهنرمندبدونن امیدوارم خوشتون بیاددرضمن هرآکوردی روکه خواستین درقسمت نظرات بگین تادرمطالب بعدی براتون بذارمش

 

 

 

 

برای دیدن تمامی آکوردها روی ادامه کلیک کنید

  آکورداهنگ نازتومیکشیدم باریتم4/4

 

 

 

 

 

  Bm            Em    Bm      Em                                                        Bm

نازتو می کشیدم از تو چی میشنیدم چرا بردی از یادم بیا برس به فریادم

  Bm            A      Bm      Em                                                        Bm

(نازتو می کشیدم از تو چی میشنیدم چرا بردی از یادم بیا برس به فریادم

Em                       G                               Bm

دلمو شکستی بازم دوباره اما بدون چوب خدا صدا نداره

G                    B7           F#m                        A      

تنها آرزوم اینه، که یه روزم برسه چشمای تو مثله ابرا بباره

Bm                       F#                                                   G

خیلی بی رحمی اونوقته که می فهمی هیشکی مثه من دوست نداره

Em                       G                               Bm

دلمو شکستی بازم دوباره اما بدون چوب خدا صدا نداره

Em                  B7           F#m                        A     

تنها آرزوم اینه، که یه روزم برسه چشمای تو مثله ابرا بباره

Bm                     F#                   Em                            G

خیلی بی رحمی اونوقته که می فهمی هیشکی مثه من دوست نداره

***

Bm              A     Em     Bm                 A Em    Bm

بردی ز یاد م    نرفتی از یاد زندگیه من دادی تو بر باد

       F#m         Em             B7                F#m          Bm

(گرمیه دستات حرمه نفسهات همش یه خواب بود یا یه سراب بود)*2

Bm

دروغ بود

B7                           A         F#m                      Bm

دوست دارم گفتنات دروغ بود قربون صدقه رفتنات دروغ بود

Bm     F#                  G

می گفتی که مال منی اما دروغ بود  

 

 

 

 

 

 

 آکوردآهنگ سیاوش قمیشی باریتم4/4

 

 

Gm]من برای تو میخونم هنوز از [F]این ور دیوار

هر جای [Gm]گریه که

[Gm]من برای تو میخونم هنوز از [F]این ور دیوار

هر جای [Gm]گریه که هستی خاطره [F]هاتو نگه [Gm]دار

تو نمی دونی عزیزم حال روز[F]گار مارو

توی ذهن [Gm]آینه بشمر تک تک [F]حادثه ها [Gm]رو

خورشید و [Cm]از ما گر[Adim]فتن شکر شب [D]ستاره پید[Gm]است

از نگاه[Eb]ما جر[F]قه صد تا فانوس یه رو[Gm]یاست

من برا[Cm]ی تو میخو[Adim]نم بهترین [D]ترانه هارو

دل دیو[Eb]ارو بلر[F]زون تازه کن خلوت ما[Gm]رو

هم [F]غصه بخون [Gm]با من تو [F]این قفص [Gm]بی مرز

لع[Eb]نت به چرا[Gm]غ سرخ لع[F]نت به چرا[Gm]غ سبز

من برای تو می خونم ....

 هستی خاطره [F]هاتو نگه [Gm]دار

تو نمی دونی عزیزم حال روز[F]گار مارو

توی ذهن [Gm]آینه بشمر تک تک [F]حادثه ها [Gm]رو

خورشید و [Cm]از ما گر[Adim]فتن شکر شب [D]ستاره پید[Gm]است

از نگاه[Eb]ما جر[F]قه صد تا فانوس یه رو[Gm]یاست

من برا[Cm]ی تو میخو[Adim]نم بهترین [D]ترانه هارو

دل دیو[Eb]ارو بلر[F]زون تازه کن خلوت ما[Gm]رو

هم [F]غصه بخون [Gm]با من تو [F]این قفص [Gm]بی مرز

لع[Eb]نت به چرا[Gm]غ سرخ لع[F]نت به چرا[Gm]غ سبز

من برای تو می خونم ....  

 

 آهنگ داش رضای صادقی خواننده موردعلاقه من که من این اهنگوهمبا4/4رومباوهمراک زدم جفتشم قشنگ میشه

.............Em.............................C

وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه

C.............................F.....................

دوست دارم زمان به ایسته واسه همیشه

............Em.............................C

چشمامون ببندیم بریم تا ته رویا

 C................................F.....................

اونجایی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه

...........Em.............................C

هر چی غم داری از دل نازکت بگیرم

.......G..............................................F

اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم

...........Em.............................C

سر رو شونه هام بزاری و برات بخونم

....C......................G................................F.

یاد تو و اسم تو باشه ورد زبونم مهربونم

Em..............................................C.............

آرزوم بی تو مهاله لحظه هام بی تو سواله

G.........................................F........................

بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره

Em...................................................C.............

من نمی خوام تو خیالم بگم بهت عاشت هستم

............G.................................................F.........................

دوست دا رم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم

Em..............................................C.............

آرزوم بی تو مهاله لحظه هام بی تو سواله

G.........................................F........................

بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره

Em...................................................C.............

من نمی خوام تو خیالم بگم بهت عاشت هستم

............G.................................................F.........................

دوست دا رم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم 

 

 اهنگ عادت باریتم4/4ازشادمهرعقیلی

 

Am  A# C    Dm

آغوشتو بغیر من به روی هیشکی وا نکن

# A#  C               Gm       A

منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن

#Am           C   Gm           A

من برای با تو بودن پُر عشق و خواهشم

#Am  C  A#               C       Gm   A

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

Am    A#     Gm        F

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

Am    A#     Gm  F

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

#A#  C   A#    Am                 A

چشمای مهربون تو منو به اتیش میکشه

#Am A#  C           A#    C        A

نوازش دستای تو عادته ترک هم نمیشه

Am    A#    C

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بذار

# A#  C               Gm               A

به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار

#Am     C        Gm    A

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن

#Am     A#  C        Gm    A

فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من 

 

 

 

 

 

 

آهنگ خیال ازشادمهر  

B    A    C#m  B          C#m           B          A   C#m    B    C#m

با  خیالت عمری روز و شب درگیرم   توی رویام هر شب دستتو میگیرم

C#m      B            A B  A             B         E               A B  A         B

بی تو خیلی تنهام چقدر از من دوری رفتی و با  گریه گفتی که مجبوری

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی

C#m             B     A            B      C#m       B      A              B

زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

 C#m            B   F#m                     C#m               B  F#m         C#m

اگه عاشق باشی   دوری هم شیرینه لحظه هامون رنگ   شادی و میبینه

C#m F#m          A F#m                C#m          B  F#m           C#m

واسه رویای من    بهترین تعبیری اگه با هم بودیم واسه هم میمیریم

C#m    B                                 C#m       B                C#m

تو دلم آتیشه بگو بر میگردی با نگات آخه من و عاشقم کردی


C#m             B     A            B      C#m       B      A              B
زیر بارون بی تو برا تو می خونم تا ابد تا زنده ام واسه تو میمونم

 

 

 آهنگ عادت ازشادمهر که واقعا قشنگه امتحانش کنید

 

C           Bb           F       Am 

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن 

Dm Bb           Bb                C       Am

منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن 

C      C^Bb         Gm         Bb        C

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم 

Dm           C             Bb       Gm      Bb          C

واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر می کشم 

Dm^C                Bb           C      Dm

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه 

Dm^C      Bb         C           Dm

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه 

Bb            Bb         C       C              Dm

چشمای مهربون تو منو به آتیش می کشه 

         Dm        C        Bb            Bb

نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه 

C^Bb          Bb      Dm^C         Dm

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بذار 

Dm^C               Bb             C               C

به پای عشق من بمون هیچکسو جای من نیار 

C        Gm         Gm         C

مهر لباتو رو تن و روی لب کسی نزن 

Dm      C              Gm       Gm       Gm           C

فقط به من بوسه بزن رو روح و جسم و تن من 

 

 

 

اهنگ شیرین ازاحسان خواجه امیریباریتم8/6 

 

A.............Gm...............................A
بذار همه بپرسن این کیه داره می خونه

A..........Gm..................A
بذار غم ته ترانه نا گفته نمونه

A..................................................Gm
بذا بفهمن این صدای خسته مال من نیست

A........Bb.........C................A
بذا همه بدونن این ترانه مال اونه

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه

A...............Bb........Gm..............A
نشونی تو رو شبیه گریه هام می دونم

A.......Bb........Gm..........................A
می خوام  گمت کنم ، نبینمت ، اگر بتونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

..............................C...............Dm
میون خاطرات من نشستی ، گم نمی شی

A..............Gm....................................C
اگه هستی ، اگه نیستی می خوام برات بخونم

C...................................................Dm
می خوام بخونم از چشای تو ، نگو نمی شه

Bb..........................................C
غمی که از نگاه تو میاد ترانه می شه

Dm......Am.......C.................Bb
تو شیرینی با نمک ترین ترانه هامی

A....Gm....Bb........C....................Dm
 
  

نه دیروزی نه امروزی ، تو فردایی همیشه 

 

 

 

آکوردآهنگه مجنون لیلی ازمازیارفلاحی 

باریتم4/4/ 

 

G................Dm......Am........Dm
کنار سیب و رازقی نشسته عطر عاشقی

Dm......C...........Am............................Eb
من از تبار خستگی بی خبر از دلبستگی ، عاشقم

Dm.................A........................Bb.........................C.....................Gm........
ابر شدم صدا شدی، شاه شدم گدا شدی، شعر شدم قلم شدی، عشق شدم تو غم شدی


Bb................Dm.........F......................C...............Bb....................Dm
لیلای من، دریای من آسوده در رویای من این لحظه در هوای تو گمشده در صدای تو

F...Bb............Am.........C...........Bb........ 
من عاشقم مجنون تو گمگشته در بارون تو


..C.........Bb....................Dm..........
مجنون لیلی بی خبر در کوچه های در به در

Dm.....Bb......Am............C.............................Bb.......Dm...........F...............C
مست و پریشون و خراب هر آرزو نقش بر آب شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلت


Gm.........Dm......Am........Dm
کنار هر ستاره ای نشسته ابر پاره ای


Dm......C....................A..........................Eb
من از تبار سادگی بی خبر از دلدادگی، عاشقم


Dm........Am........................Bb.........................C.....................Gm........
ماه شدم ابر شدی،اشک شدم صبر شدی،برف شدم آب شدی، قصه شدم خواب شدی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

مصطفی جان سلام مهران هستم از کویت از کارت خیلی لذت برده واستفاده کردم واقعا ممنونم

سلام مهران جان خیلی خیلی لطف کردی که به وبلاگه من سرزدی
نظره لطفته ممنونم
بازم بهم سربزن خوشحال میشم دوسته عزیز

ثریا چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام،خیلی ممنون بابت آکوردهای آهنگهای قشنگ:)

منم ازشما ممنونم بابت اینکه به لاگه من سرزدی
موفق باشین

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام خوب باشید میخواستم آکورد آهنگ لحظه ها از مازیار فلاحی رو اگه زحمتی نیست بهم ایمیل بدی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد