خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

عاقبت

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود 


عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود


شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر


مهربانی حاکم کل مناطق می شود 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

طلوع بی شمار معرفت باش
به شهری که رسومش بی وفاییست
سرم سرگرم تصویر تو گشته
به آن حدی که اسمش بی نواییست.
............................................
سلام
خوشحال میشم به کلبه ی من یه سر بزنی... آخه آپ کردم... زودی بیا...
شاد باشی

مرسی که به لاگه من سرزدین
خوشحال میشم بازم تواین لاگ ببینمتون

حسین جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

نظرلطفتونه خیلی ممنون که به لاگه من سرزدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد