خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

بی تو

 

 

 

بی تو طوفان زده دشت جنونم
صید افتاده به خونم
تو چه سان میگذری غافل ازاندوه درونم
بی من از کوچه گذرکردی ورفتی
بی من از شهرسفرکردی ورفتی
قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم
تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم
تو ندیدی
نگهت هیچ نیافتاد به راهی که گذشتی...
چون در خانه ببستم
دگرازپای نشستم
گویا زلزله آمد ،گویا خانه فرو ریخت سرمن
بی تو من درهمه شهرغریبم!
بی تو کس نشنود ازاین دل بشکسته صدایی
توهمه بود و نبودی
توهمه شعروسرودی
چه گریزی ز بر من که ز کویت نگریزم...
گر بمیرم ز غم دل با تو هرگز نستیزم
من و یک لحظه جدایی

نتوانم نتوانم

بی تو من زنده نمانم!!!

بی تو من زنده نمانم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

تو را گم کرده ام٬ امروز... و حالا لحظه های من... گرفتار سکوتی سرد و سنگینند... که تا دیروز به عشقت می درخشیدند... نمی دانی چه غمگینند... چراغ روشن شب بود... برایم چشمهای تو... نمی دانم چه خواهد شد... پر از دلشوره ام... بی تاب و دلگیرم... کجا ماندی
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
سلام
وب رو بروز کردم... خوشحال میشم یه سر بزنی.
شاد باشی

دریا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

یکی داشت و یکی نداشت
اونی که داشت تو بودی و اونی که تو رو نداشت من
یکی خواست و یکی نخواست
اونی که خواست تو بودی و اونی که بی تو بودن را نخواست من
یکی آورد و یکی میاورد
اونی که آورد تو بودی و اونی که به جز تو به هیشکی ایمان نیاورد من
یکی موند و یکی نموند
اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمی تونست بمونه من
یکی رفت و یکی نرفت
اونی که رفت تو بودی و اونی که بخاطر تو توی قلب هیشکی نرفت من
.............................................................
سلام
منتظر حضور پر مهرتون در کلبه حقیرم هستم
شاد باشی

م دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام.حاله زیباتون چطوره آقا سید مصطفی؟
اوووم ... من خوبم.
ایمیلمو میذارم.مشتاقه آشنایی هستم.

تاتی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://tatii.persianblog.ir

سلام.داداش خودتی :D
خوبی میصطفی؟ من هی میخوام بیام اینجا قدم رنجه کنم هی نمیدونم چرا نمی شه ولی الان دیگه اومدم.
ای بابا چرا اینجا آیکن نداره آدم بدون این آیکن خوشملا نمیتونه ابراز احساسات کنه.
میسی که اومدی وبم. قدم رنجه فرمودین. متنت خشنگ بووووووووووووووود.

سلام داداش خیلی خیلی لطف داری
خیلی خیلی خوشحال شدم
قدم به کلبه یفقیری گذاشتی داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد