خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

چیست درزمزمه مبهم آب؟

همه می پرسند:

«چیست درزمزمه مبهم آب؟

«چیست درهمهمه دلکش برگ؟ 

چیست دربازی آن ابرسپید،

روی این آبی آرام بلند،

که تورا می برد این گونه به ژرفای خیال؟ 

چیست درخلوت خاموش کبوترها؟

«چیست درکوشش بی حاصل موج؟ 

چیست درخنده جام؟

که توچندین ساعت

مات ومبهوت به آن می نگری؟ 

   نه به ابر،

نه به آب،

نه به برگ، 

نه به این آبی آرام بلند،

نه به این آتش سوزنده که لغزیده به جام،

نه به این خلوت خاموش کبوترها؛ 

من به این جمله نمی اندیشم 

من مناجات درختان راهنگام سحر،

رقص عطرگل یخ رابا باد، 

نفس پاک شقایق رادرسینه کوه،

صحبت چلچله ها رابا صبح، 

نبض پاینده هستی را،درگندم زار،

گردش رنگ وطراوت رادرگونه گل، 

همه را می شنوم، می بینم! 

من به این جمله می اندیشم!

به تومی اندیشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
من این مطلبو خیلی دوست دارم
خیلی ممنون که دعوتم کردین
شاد باشی

مریم سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مرسی از اینکه سر زده،سر زدی
آره
همش و خودم می گم
البته اگه بشه اسمش و گذاشت شعر
خوب بود یا بد
یا ۵۰-۵۰؟
خوشحال میشم بازم سر بزنین
:)

;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد