خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

خلوتگاه تنهایی منوسازم

بحث واطلاع رسانی درباره مسائل مختلف نوشته شده توسط سید مصطفی میربشری

گاه گاهی به درد دل خود میخندم

گاه گاهی به درد دل خود میخندم ، خلق دارند تصور که دلی خوش دارم  

 

 

 

  

************

نظرات 2 + ارسال نظر
رویال یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام
خوبی
من به دنبال گل نیلوفر بودم
که یوهوبه وبلاگ شما رخورد کردم
وبلاگ زیبای داری
ولی فکر میکنم
کمی دلت گرفته از همه
منم تنهام
اگه خواستی میتونی بهم ایمیل بزنی
دوستدار شما

رویال چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام
خوبی
خوشحال شدم از این که برام ایمل زدید
مرسی
سعی میکنم نوشته ای زیبای شما رو با دقت بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد